Noul Model S Plaid: doar fapte, fără hype

14.06.2021, 12:35

Pasiunile s-au potolit după prezentarea noii generații a legendarului „S”. Să aruncăm o privire rece exactă la ceea ce ne-a prezentat Elon Musk.

Cea mai mare inovație este noul rotor cu bucșă de carbon în noile motoare electrice Palladium.

Iată ce a spus Elon despre asta:

„Acesta este primul motor electric produs în serie, cu rotor acoperit din carbon. Acest lucru este foarte dificil de realizat, deoarece carbonul și cuprul au viteze diferite de dilatare termică. Pentru ca rotorul să fie acoperit cu carbon, trebuie să-l înfășurați cu o tensiune extrem de mare, iar acest lucru este extrem de dificil.”

Tesla a trebuit să proiecteze o nouă mașină de producție și rezultatul a fost un motor extrem de eficient, mic, dar puternic.

Iată curba de putere a noului Model S Plaid.

După cum puteți vedea, aceasta este o îmbunătățire semnificativă nu numai față de originalul Model S din 2012, ci și în comparație cu Model S Performance din 2019, care deja a învins supercaruri pe pista de curse.

Iată câteva imagini ale noului motor ale Model S Plaid.

Tesla a reușit să obțină cel mai mic coeficient de rezistență frontală printre toate automobilele de serie: 0,208

Una dintre cele mai mari surprize ale prezentării a fost noua pompă de căldură și sistemul de căldură din noul Model S.

Cunoaștem că Tesla s-a concentrat pe dezvoltarea pompelor de căldură extrem de eficiente pentru a îmbunătăți eficiența vehiculelor sale electrice în climă mai rece - începând cu Model Y și apoi Model 3.

Tesla a dezvoltat acum o nouă pompă de căldură pentru Model S. Este cu 30% mai eficientă pe vreme rece și folosește cu 50% mai puțină energie pentru încălzirea habitaclului.

Să aruncăm o privire la noul sistem de căldură și pompă de căldură din Model S:

Un radiator mai mare în față va oferi, de asemenea, performanțe mai bune.

Tesla accelerează la 100 km / h în 1,99 secunde, un sfert de milă în 9,23 secunde și are o viteză maximă de peste 320 km / h

Ca de obicei, Tesla acordă prioritate siguranței, iar producătorul auto are o reputație excelentă în crash-teste.

Musk a anunțat că Model S Plaid va avea cea mai mică probabilitate de traumare a pasagerilor din toate automobilele testate vreodată.

Unul dintre cele mai importante detalii interioare noi este că Tesla a reușit să stoarcă mai mult spațiu pentru al doilea rând de scaune.

Tesla a dezvoltat, de asemenea, propria sticlă acustică nouă, care potrivit CEO-ului, va reduce semnificativ nivelul de zgomot în habitaclu.

Prețul pentru Model S Plaid începe de la 130.000 de dolari, după o creștere recentă a prețurilor de 10.000 de dolari în această săptămână. Este, de asemenea, disponibilă și o versiune mai ieftină de 80.000 de dolari fără transmisie cu trei motoare, dar cu o autonomie mare de 660 km (față de 625).

Precedentul articol Urmatorul articol