BMW a declarat că până în 2030 vehiculele electrice vor reprezenta jumătate din toate vânzările sale

BMW se așteaptă ca vehiculele electrice să reprezinte jumătate din vânzările sale globale până în 2030, însă nu are planuri de încetare a dezvoltării motoarelor cu ardere internă, a declarat producătorul auto săptămâna trecuta în cadrul conferinței sale anuale....

Politica absurdă a vânzărilor de automobile electrice Mercedes-Benz

Cum poate Mercedes să concureze cu Tesla, dacă își forțează artificial mașinile electrice să concureze cu propriile sale modele cu ardere internă?

Mercedes-Benz are o politică de vânzare foarte ciudată a automobilelor electrice - propun clienților să cumpere mașini cu motoare cu ardere internă! De exemplu, clienții care doresc să procure un Mercedes-Benz EQA (noul crossover electric) constată că după selectarea pe site a EQA, Mercedes le arată o imagine de acest gen:

Arată ca un tabel de comparare a modelelor, dar de ce ar trebui să apară un astfel de tabel pe pagina de configurare a unui produs pe care cumpărătorul l-a ales deja și dorește să-l procure? Privind atent tabelul, putem observa un mesaj care informează clienții că comanda lor  EQA este „unică și poate dura până la 12 săptămâni până la finalizare”. De fapt, ei spun: „Va dura câteva luni. Ați prefera să cumpărați un Mercedes pe combustil fosil? ” Mercedes-Benz direcționează clienții de la pagina de configurare EQA către mai multe „vehicule noi similare, care sunt deja disponibile” niciunul dintre acestea nu sunt electrice.

În opinia noastră, acest lucru arată că cei de la Mercedes-Benz au o atitudine neserioasă față de vânzarea vehiculelor electrice proprii. Este complet inutil. Dacă clienții fac o comandă, atunci sunt gata să aștepte. Oamenii au multe motive pentru a comanda o mașină nouă și să o aștepte. La urma urmei oamenii așteaptă în cozi lungi procurarea de iPhone și PlayStation. Oamenii știu ce vor. Poate că compania își împinge clienții către ICE pentru a stimula vânzările de vehicule deja produse. Este posibil să nu vadă că vehiculele lor electrice se vând bine și cred că au șanse mai mari să vândă ceea ce deja se vinde.