Conceptul electric Audi A6 E-Tron

Conceptul A6 E-Tron  - este un fastback electric de lux cu cinci locuri, care ne reîntoarce la momentul de cotitură îndrăzneț pentru marca - Audi 100 din anii 1980. La acea vreme, acest model, care a evoluat în A6, a făcut  Audi un brand mai premium și a forțat alți producători...

Minivanul electric Porsche Vision Renndienst

Scaun central pentru șofer, șase locuri, geamuri laterale asimetrice, transmisie electrică, autonomie.

În noiembrie 2020, Porsche a prezentat 15 automobile concept nemaivăzute anterior, fabricate în perioada 2005 și 2019, iar Vision Renndienst a fost, fără îndoială, cel mai atipic reprezentant al colecției ”Porsche Unseen”.

La acea vreme, producătorul auto a declarat că minivanul electric nu este altceva decât un model sofisticat  1: 1 pe care designerii săi l-au finalizat în 2018 ca „o interpretare liberă a conceptului familial de spațiu pentru șase persoane”. Pozele lansate atunci nu au dat nici o idee despre interior, dar astăzi Porsche a publicat primele fotografii ale „cabinei turistice modulare” Renndienst.

Primul lucru care atrage atenția este locul central al șoferului, pe care Vision Renndienst îl datorează faptului că este conceput ca un vehicul autonom. După cum explică Michael Mauer, Designer șef Porsche:

„Când vreau să conduc un automobil, eu mă simt mai bine în acest habitaclu, decât în ​​orice alt automobil. Și când nu o fac, scaunul șoferului poate fi rotit la 180 de grade - cu o singură mișcare de rotație, se întoarce cu fața spre ceilalți pasageri. Noi am lucrat la materializarea acestor idei de bază aproximativ un an. "

La fel de izbitoare sunt geamurile laterale asimetrice ale Vision Renndienst, care creează două zone distincte în interior. Pasagerii se pot retrage în parte care este închisă dacă, de exemplu, doresc să facă un pui de somn, în timp ce o fereastră mare de cealaltă parte oferă o vedere neobstrucționată a străzii.

Deci, ce urmează pentru Renndienst în continuare? Ivo van Hulten, director Porsche pe design a experienței de utilizator, spune că dorește ca acesta să „prindă suflet”, probabil, făcând aluzie la un asistent IA. Ar fi mișto, dar nu la fel de mișto ca, de exemplu, lansarea Renndienst cu o transmisie Taycan.

Conceptul de autoutilitară electrică Mini Urbanaut este cu un pas mai aproape de realitate

De obicei, concept car-urile nu ies la bis spre deosebire de autoutilitara electrică Mini Vision Urbanaut. Mini intenționează să prezinte Urbanaut actualizat în iulie la Conferința DLD Summer din München.

Noua versiune arată mai realistă, decât prima iterație a Urbanaut prezentată în noiembrie 2020.

Urbanaut are un parbriz pliabil și un interior care poate fi folosit ca spațiu de locuit. Potrivit unui comunicat de presă Mini, interiorul este format din materiale regenerabile și reciclate. Designerii au căutat să păstreze materialul folosind mai puține detalii și, de asemenea, au abandonat cromul și pielea.

Proiectul de artă: SUV complet electric Honda Ridgeline

 

Tesla și GM dezvoltă activ pick-up-uri electrice. Rivian nu rămâne în urmă, iar Ford tocmai a prezentat pick-up-ul electric F150 Lightning. Pick-up-urile electrice sunt în vogă acum, dar Honda ignoră acest fapt. Băieții par să fi adormit, însă un tânăr designer consideră că are ceva care îi va trezi.

Rene Garcia, un designer promițător, a dezvoltat un nou automobil electric Honda Ridgeline care depășește limitele în ceea ce privește designul estetic, dar este recunoscut ca clasicul Honda Ridgeline. Puteți să vă convingeți singuri din aceste imagini.

Caroseria are, de asemenea, linii de accent îndrăznețe, un cadru frontal vizibil și ferestre portale în uși. În general, conceptul pare să fie aproape gata pentru producere. Chiar și șasiul platformei arată uimitor de detaliat!

Directorii Honda ar trebui să atragă atenția acestui proiect pentru a revigora perspectivele mărcii pentru un viitor electric.

Tesla Model M -  concept de motocicletă electrică de la un designer entuziast

Designerul James Gawley a dezvoltat un concept cu adevărat impresionant de motocicletă electrică Tesla, pe care privindu-l dorești ca Elon Musk să-și retragă cuvintele.

În 2018, un acționar Tesla l-a întrebat pe Elon Musk dacă producătorul auto se va ocupa vreodată de motociclete electrice, iar el a răspuns:

„Am mers de fapt pe motociclete când eram copil. Am mers cu motociclete prin noroi vreo 8 ani sau cam așa ceva. Apoi am avut o motocicletă de stradă până la 17 ani, când am fost aproape lovit de un camion, așa că nu vom face motociclete”.

James Gowley a venit cu un concept de motocicletă electrică foarte interesant numit Tesla Model M.

El a încercat să-și folosească abilitățile de design pentru a vedea cum ar arăta o motocicletă proiectată Tesla, iar rezultatul a impresionat:

Este un design cool, dar după cum știți, Tesla se remarcă și prin interfața sa de utilizator, iar Gowley a venit cu un concept interesant bazat pe interfața auto Tesla.

„Modelul  - este o motocicletă clasa premium. Bijuteria și caracteristica principală a acestei mașini este ecranul tactil al display-ului superior, care este curbat în sus spre șofer și include regim de zi și de noapte pentru o vizibilitate mai bună fără a distrage atenția. Datorită acestuia, veți putea găsi întotdeauna cu ușurință o varietate de conținut și vă puteți conecta la rețeaua mobilă, astfel încât să vă puteți găsi cu ușurință o destinație, melodia preferată sau un restaurant nou”.

Dacă Tesla și-ar folosi designul și capacitățile tehnice pentru a crea o motocicletă electrică, s-ar putea primi foarte cool, iar exercițiul de proiectare al lui Gowley ne oferă o idee a potențialului său.

Mercedes-Benz a prezentat conceptul minivanului electric EQT

Mercedes-Benz a prezentat astăzi conceptul minivanului electric EQT cu un design interesant, dar cu termene de producție neclare.

Markus Breitschwerdt, șeful Mercedes-Benz Vans:

„Ne extindem portofoliul pe segmentul autoutilitarelor mici T-Class. Va fi pe placul familiilor și clienților privați, indiferent de vârstă, cărora le place să se relaxeze și au nevoie de mult spațiu și variabilitate maximă, fără a renunța la confort și stil. T-Class le oferă posibilitatea de a experimenta lumea Mercedes-Benz”.

Iată câteva detalii despre dimensiunile și configurația internă a EQT:

„Lungime / lățime / înălțime: 4945 cm/1863 cm/1826 cm. Minivanul are uși glisante pe ambele părți, astfel încât ambele scaune individuale din al treilea rând sunt accesibile cu ușurință. În al doilea rând de scaune pot fi instalate trei scaune pentru copii unul lângă celălalt. Acoperișul panoramic, pe care un peisaj înstelat este aplicat de un laser, umple interiorul cu lumină. Designul elegant care se îngustează din față în spate face mașina vizual mai lungă. Dacă este nevoie de mai mult spațiu scaunele din al treilea rând pot pliate sau îndepărtate complet, lăsând spațiu suficient pentru un cărucior pentru bebeluși, o cutie de transport pentru câini și alte echipamente de agrement. ”

Producătorul auto german nu a publicat specificațiile de transmisie pentru automobil, dar, din nou, acesta este doar un concept.